Oferta
Ilustracja reklamowa
Nudne posty zamień na ilustracje reklamową
Inwestowanie w profesjonalne ilustracje reklamowe to sposób na wyróżnienie się w tłumie i budowanie silnej marki. Zamiast zasypywać social media przeciętnymi postami, które łatwo znikają w natłoku treści, unikalne i dobrze wykonane ilustracje przyciągają uwagę, zwiększają zaangażowanie i budują zaufanie.
Banki zdjęć zdecydowanie usprawniły projektowanie graficzne a także komunikację w social mediach. Jednak kiedy okazuje się, że właśnie Twoja największa konkurencja udostępniła na facebooku w mikołajki to samo stockowe zdjęcie już nie jest tak fajnie… Wtedy przychodzi chwila refleksji i zaczynają nas dręczyć myśli o naszej autentyczności, wyjątkowości i szacunku do odbiorcy, który przejawia się w jakości publikowanej mu treści. Jeśli wrzucamy na nasze firmowe profile wciąż powielane tematy nie wnoszące nic nowego to musimy się niestety liczyć z miernym zainteresowaniem.
Może jednak wcale tak nie jest! Staramy się, piszemy ciekawe artykuły, opowiadamy fajne historie, przeprowadzamy ważne badania i mimo to nie mamy odbiorców. Długi blok tekstu w mediach społecznościowych przykuwa naszą uwagę. Często jednak będąc w biegu, skupiając się na skasowaniu biletu, poprawieniu szybko niewygodnego buta potrzebujemy jeszcze dodatkowego bodźca do zwrócenia naszej uwagi. Czy ktoś się już domyśla? Tak, to ilustracja reklamowa. Nieporównywalny zamiennik dla stockowych zdjęć. Ilustracja stworzona specjalnie dla Ciebie jest gwarantem, że Twoja największa konkurencja takowej nie doda.
Zobacz jak przebiega współpraca ze mną.
Każda krytyka, komentarz czy opinia – wszystko biorę pod uwagę, aby tworzyć dla Was sztukę, pod którą mogę się podpisać. To, co tworzę, musi być również spójne ze mną i moim stylem, w którym pracuje.
„Cześć,
Tak, wyszły przepięknie i już nie mogę się doczekać aż zobaczę je na żywo.”
Klientka
„Pani Anno,
muszę przyznać, że aż się wzruszyłam widząc całość 😊”
Klientka
„Cześć!
Tak, kubeczek wygląda pięknie 🙂
Miłego dnia! „
Klientka
„Dzień dobry,
jestem zauroczona szkicami. Bardzo przypadły mi do gustu. Jestem pod wrażeniem jak ilustracje potrafią oddać emocje. (…)
Klientka
Trochę informacji o Ilustracji reklamowej
Czym właściwie jest ilustracja reklamowa?
Ilustracja reklamowa to graficzne przedstawienie, które wspiera przekaz kampanii marketingowej, pomagając wyróżnić markę, produkt lub usługę. Tworzona z myślą o estetyce i przekazie, przyciąga uwagę odbiorców, wywołuje emocje i skutecznie komunikuje kluczowe informacje, wzmacniając przekaz reklamowy w unikalny i kreatywny sposób.
Media zasypują nas codziennie tysiącami, jak nie milionami różnych reklam. Gdybyśmy mieli teraz przypomnieć sobie jakąkolwiek z tych reklam, ale tylko jedną, mając ją również pokrótce opisać, czy potrafilibyśmy to zrobić? Jeśli tak, to pomyślmy dlaczego właśnie tę konkretną reklamę udało nam się przywołać z naszej pamięci? Najpewniej ma ona w sobie coś charakterystycznego, co akurat szczególnie zapadło nam w pamięć. Ilustracja reklamowa dokładnie tę funkcję powinna spełniać – ma być elementem charakterystycznym danej reklamy, ma ją wyróżniać spośród miliona innych reklam i to właśnie dzięki niej, dana reklama powinna nam szczególnie zapaść w pamięć.
Ponadto ilustracja reklamowa pozwala na większą elastyczność w przekazie – łatwiej za jej pomocą przedstawić złożone koncepcje lub abstrakcyjne idee, które trudno oddać za pomocą zwykłej fotografii. Dobrze zaprojektowana ilustracja reklamowa nie tylko przyciąga wzrok, ale także może przekazywać wartości marki, jej filozofię czy charakter, co wpływa na jej autentyczność i wizerunek. W efekcie reklama nabiera niepowtarzalnego stylu, a to zwiększa szansę na długotrwałe zapamiętanie przez odbiorcę.
Wyróżnij się na rynku świetną ilustracją
Aby możliwie najlepiej oddać charakterystyczne elementy ilustrowanej postaci, potrzebuję kilku różnych zdjęć dobrej jakości.
Pierwszym krokiem jest przesłanie zapytania, w którym opisujesz swoje potrzeby, wizję oraz oczekiwania wobec projektu graficznego. Dzięki temu mogę lepiej zrozumieć Twoje wymagania i zacząć przygotowywać plan działania.
Na podstawie zapytania przedstawiam szczegóły projektu – zakres pracy oraz terminy realizacji. Na tej podstawie przygotowuję wycenę i harmonogram, aby upewnić się, że projekt będzie spełniał Twoje potrzeby.
Po zebraniu wszystkich informacji przystępuję do tworzenia projektu, który następnie przedstawiam do oceny. Na tym etapie możesz zgłaszać uwagi i poprawki, aby ostateczna wersja spełniała Twoje oczekiwania.
Po zaakceptowaniu projektu wprowadzam ostatnie poprawki, jeśli są potrzebne i finalizuję pracę.