Identyfikacja wizualna
Do czego potrzebne mi to logo?
Kiedy chcemy opowiedzieć komuś coś o jakiejś osobie i wystarczy, że wspomnimy o kształcie jej fryzury i wiemy o kogo chodzi, wtedy mamy sukces budowania marki osobistej. Kiedy nasza firma nie ma charakterystycznego uczesania, wtedy przydaje się logo. Kiedy mam się spotkać na mieście z chłopakiem, już z daleka poznaję go po chodzie. Dobre logo już z daleka, lub małe powinno nam mówić: to ta konkretna firma nie inna! Podsumowując logo powinno być naszą najbardziej charakterystyczną, niepowtarzalną cechą. I tak jak na wiele sposobów możemy żartować z czyjejś oryginalnej fryzury, tak logo powinno być na tyle plastyczne, że odnajdzie się w różnych sytuacjach, na różnych przedmiotach, kiedy może być modyfikowane względem okoliczności lub nawet stosowane jako estetyczny wzór na firmowych koszulkach z chęcią noszony nie tylko przez pracowników.
Identyfikacje wizualną tworzy się przede wszystkim dla firm, wydarzeń, organizacji, kampanii lub konkretnej kolekcji produktów. Najważniejszym i podstawowym jej elementem jest logo.Logo może składać się z sygnetu czyli znaku oraz z logotypu czyli graficznego przedstawieniu napisu. Najczęściej obydwie składowe występują w parze. Porządnie zaprojektowane logo posiada swoją księgę znaku, która krótko i treściwie przedstawia jego poprawne zastosowanie oraz dopuszczalne modyfikacje. Kolejnymi elementami identyfikacji wizualnej jest zestaw kolorów oraz fontów. Ciekawym dodatkiem do tego pakietu może być na przykład brand hero, ale z nim odsyłam do zakładki “ilustracja reklamowa”.
Identyfikacja wizualna to krótko mówiąc bardzo proste przedstawienie nas samych, naszej marki czy naszych usług bądź produktów, często za pomocą prostej grafiki. To takie nasze, można by powiedzieć, logo. Jest to więc zazwyczaj obrazek lub rysunek, który przedstawia dokładnie to, co mamy do zaoferowania lub przedstawia w bardzo ciekawy sposób nazwę naszej marki. Zdecydowanie największą zaletą takiej identyfikacji jest przede wszystkim jej unikalność i oryginalność, bowiem jest ona dopasowana do konkretnych wymagań i pewne jest, iż nikt na świecie nie będzie miał dokładnie takiej samej identyfikacji wizualnej jak my. Identyfikacja wizualna również ma za zadanie wyróżniać daną markę spośród wszystkich pozostałych.
Zobacz jak przebiega współpraca ze mną.
Każda krytyka, komentarz czy opinia – wszystko biorę pod uwagę, aby tworzyć dla Was sztukę, pod którą mogę się podpisać. To, co tworzę, musi być również spójne ze mną i moim stylem, w którym pracuje.
„Cześć,
Tak, wyszły przepięknie i już nie mogę się doczekać aż zobaczę je na żywo.”
Justyna
Klientka
„Pani Anno,
muszę przyznać, że aż się wzruszyłam widząc całość 😊”
Joanna
Klientka
„Cześć!
Tak, kubeczek wygląda pięknie 🙂
Miłego dnia! „
Ula
Klientka
„Dzień dobry,
jestem zauroczona szkicami. Bardzo przypadły mi do gustu. Jestem pod wrażeniem jak ilustracje potrafią oddać emocje. (…)
Marta
Klientka
Wypełnij swoją potrzebę ilustracyjnym stylem
Aby możliwie najlepiej oddać charakterystyczne elementy ilustrowanej postaci, potrzebuję kilku różnych zdjęć dobrej jakości.
Pierwszym krokiem jest przesłanie zapytania, w którym opisujesz swoje potrzeby, wizję oraz oczekiwania wobec projektu graficznego. Dzięki temu mogę lepiej zrozumieć Twoje wymagania i zacząć przygotowywać plan działania.
Na podstawie zapytania przedstawiam szczegóły projektu – zakres pracy oraz terminy realizacji. Na tej podstawie przygotowuję wycenę i harmonogram, aby upewnić się, że projekt będzie spełniał Twoje potrzeby.
Po zebraniu wszystkich informacji przystępuję do tworzenia projektu, który następnie przedstawiam do oceny. Na tym etapie możesz zgłaszać uwagi i poprawki, aby ostateczna wersja spełniała Twoje oczekiwania.
Po zaakceptowaniu projektu wprowadzam ostatnie poprawki, jeśli są potrzebne i finalizuję pracę.